El diumenge 6 de maig va tenir lloc al saló d'actes de l’Ajuntament d’Aiguamúrcia la continuació de l'Assemblea General Ordinària de la Urbanització Mas d’en Parés, que va haver de ser suspesa el passat 15 de gener de 2012 a conseqüència d'un lamentable incident. En el trascurs de l’assemblea, es van elegir els nous president i secretari, amb el resultat de 93 vots a favor, 22 en contra i 2 abstencions i es va escollir una nova junta general.
D’aquesta manera es va posar punt i final a l'etapa iniciada l’any 2005 amb Manuel Rodríguez Pérez com president de l'entitat. Aquest 6 de maig es va fer el relleu de tots els membres de la Junta General de la Urbanització amb l'única excepció Francisco Javier Sánchez, que repeteix com tresorer. A la junta sortint se li ha d’agrair la feina feta fins ara. La nova junta general la formen:
President: Miguel Ángel Tellez
Secretària: Vanesa González Mateo
Vicepresidents: a) Manuel Adame Caraballo (responsable econòmic Fase I)
b) Ángel Bernal Franco (responsable econòmic Fase II)
Tresorers mancomunats: a) Francisco Javier Sánchez (tresorer Fase I)
b) Emilia Jiménez Mateo (tresorera Fase II)
Vocals: a) Carlos de Sanctis (secretari de Fase I)
b) Óscar Cortés (secretari de Fase II)
c) Rafael Caballero (vocal de Fase I)
d) Manuel José Torreblanca (vocal de Fase I)
i) Mª del Carmen Montes (vocal de Fase II)
f) Pedro López Manero (vocal de Fase II)
Aquesta assemblea va estar presidida per Manuel Rodríguez Pérez, fins ara president de l'entitat, acompanyat per Ángel San José, secretari de l'entitat; Manuel Adame, vicepresident en funcions i responsable econòmic entrant de Fase I; Francisco Javier Sánchez i Sra. Mari Carmen Fernández com tresorers mancomunats i Antonio Barris i Maria Jesús Gómez com vocals, càrrecs tots aquests en funcions degut al fet que el seu període de mandat va finalitzar el passat 16 de gener de 2012.
A l'acte hi van assistir, l’alcaldessa, el tinent d’alcalde i el regidor d’urbanisme. D’aquesta manera, l'Ajuntament mostrava la preocupació i suport de l'actual consistori a la Urbanització i així mateix la intenció de participar en el dia a dia de la mateixa.
Cal destacar un petit debat que va tenir lloc sobre el servei de recollida d'escombraries. Es va explicar des de l’Ajuntament que hi ha en marxa una negociació amb el Consell Comarcal de l'Alt Camp per a millorar el servei, demanant així mateix la col·laboració de tots per a evitar els actes incívics que provoquen el lamentable estat de brutícia en la qual es troben molts punts de recollida.
D’aquesta manera es va posar punt i final a l'etapa iniciada l’any 2005 amb Manuel Rodríguez Pérez com president de l'entitat. Aquest 6 de maig es va fer el relleu de tots els membres de la Junta General de la Urbanització amb l'única excepció Francisco Javier Sánchez, que repeteix com tresorer. A la junta sortint se li ha d’agrair la feina feta fins ara. La nova junta general la formen:
President: Miguel Ángel Tellez
Secretària: Vanesa González Mateo
Vicepresidents: a) Manuel Adame Caraballo (responsable econòmic Fase I)
b) Ángel Bernal Franco (responsable econòmic Fase II)
Tresorers mancomunats: a) Francisco Javier Sánchez (tresorer Fase I)
b) Emilia Jiménez Mateo (tresorera Fase II)
Vocals: a) Carlos de Sanctis (secretari de Fase I)
b) Óscar Cortés (secretari de Fase II)
c) Rafael Caballero (vocal de Fase I)
d) Manuel José Torreblanca (vocal de Fase I)
i) Mª del Carmen Montes (vocal de Fase II)
f) Pedro López Manero (vocal de Fase II)
Aquesta assemblea va estar presidida per Manuel Rodríguez Pérez, fins ara president de l'entitat, acompanyat per Ángel San José, secretari de l'entitat; Manuel Adame, vicepresident en funcions i responsable econòmic entrant de Fase I; Francisco Javier Sánchez i Sra. Mari Carmen Fernández com tresorers mancomunats i Antonio Barris i Maria Jesús Gómez com vocals, càrrecs tots aquests en funcions degut al fet que el seu període de mandat va finalitzar el passat 16 de gener de 2012.
A l'acte hi van assistir, l’alcaldessa, el tinent d’alcalde i el regidor d’urbanisme. D’aquesta manera, l'Ajuntament mostrava la preocupació i suport de l'actual consistori a la Urbanització i així mateix la intenció de participar en el dia a dia de la mateixa.
Cal destacar un petit debat que va tenir lloc sobre el servei de recollida d'escombraries. Es va explicar des de l’Ajuntament que hi ha en marxa una negociació amb el Consell Comarcal de l'Alt Camp per a millorar el servei, demanant així mateix la col·laboració de tots per a evitar els actes incívics que provoquen el lamentable estat de brutícia en la qual es troben molts punts de recollida.
Des de l’Ajuntament d’Aiguamúrcia es vol encoratjar les persones que formen part de la nova junta a tirar endavant el principal projecte, que és la reunificació de la urbanizació, i garantitza el suport des del consistori per aconseguir l’objectiu de la finalització de la urbanització.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada